Nuffnang

Facebook

Gerigitan.........



susah mau ckp kan....dulu2 klu bf sy p tgk bola lantak la dia mau p tgk bola sama kwn2nya d mana...ni bf sy sudah mjadi SUAMI ku yg tercinta....jadi apa lg dia pun tgk bola dumah la.... asyik2 bola amcm tiada sudah rancangan lain (x sudah bo kita mnengok rancangan lain), x apa la drpd dia melepak d kedai, baik la dia dumah...klu dia dumah sy bo juga nampak dia kan.....ahahhah...wlaupun sy x suka tgk bola tp sy tetap duduk depan TV tgk padang yg bwarna hijau, org ramai yg berebut satu bola tp gerigitan juga tgk klu mau mjaringkan GOL tu......adoi..hari pertama bo la tahan hari kedua....x la baik aku main internet...sblm tu sy ada tanya "abg sokong sapa & rasa2nya sapa yg menang?" dia terus jawab argentina....entah betul aku eja tu lantak la...ni aku buat jersi argentina buat suami tercinta ada letak nama dia, aku letak no 9 sebab aku suka sgt no 9....ehheheeh. kesimpulannya...suami isteri ni mesti selalu beralah.....da selalu sgt suamiku beralah.... x salah kali ni aku beralah kan...... apa2pun tgk bola, bola juga pintu umah jangan lupa kunci.....eeheheehe

No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Jom Share BLOG dsini