Nuffnang

Facebook

Kesian kat org2 tuaaaaaaaa..........

hari ni genap sebulan batuk... blm juga pulih2....x apa sabar, ni semuanya dtg dr Allah S.W.T.... jd redha & usaha jak la kan???? selama ni klu sy klu sakit mesti p Klinik Swasta, almaklum la cepat & senang.... tp oleh kerana sakit batuk ni x pandai reda.... sy dnasihati g KLinik Kerajaan buat pemeriksaan dsana sbb takut ada penyakit lain mcm penyakit TIBI..... dr minggu lepas sy bkampung d Klinik Kerajaan ni, sbb nak periksa KAHAk, hari2 g sana, mcm2 gelagak yg sy nampak???? ada yg utus ibu jari kaki, ada yg kepala bdarah, ada yg susah nak jalan, mcm2 lg la, kesian bila tgk org2 yg susah ni, dtambah lg dgn penderitaan yg diaorg alami, sy baru sakit dsebabkan batuk da kecoh.... eheheheh hari ni da dpt result dr DOktor.... alhamdulilah semuanya ok....... tak ada apa2 sy bebas dr penyakit TIBI...... tp sblm sy nak tutup cerita ni, bila sy d KLINIK Kerajaan ni, yg sy tgk hari2 ramai org, hari2 ramai org sakit ke???? sian, lg satu, byk tempat nak kena p, pertama pendaftaran kena ambik no giliran, no 2, tunggu giliran masuk bilik doktor ambik no giliran lagi, no 3, p makmal... ambik no giliran lagi, no 4,bila ambi ubat ambik no lagi... berapa kali ambik no da..... klu sy yg umur mcm ni pun da merungut byk kali ambik no, tunggu pulak lama.... apa lg dgn org2 tua.... sian diaorg... harap2 pihak yg berkenaan dpt memperbaiki segala sistem ok..... jom tgk Result KAHAK sy....


ni la antara ubat2 batuk yg aku da try minum selama sebulan..........


ni pulak kenangan aku menjadi pesakit d Klinik Kerajaan... byk sgt ambik no giliran.........


ni pulak result kahak yg aku hantar 3hari berturut2, mau buat ujian ada penyakit TIBI atau x, alhamdulilah tiada juga penyakit TIBI.....

Nuffnang

Jom Share BLOG dsini