Nuffnang

Facebook

Deria Lawak, Deria ke berapa?????

Hai u all….. akum…. hari ni sy nak abadikan cerita lucu…. bg sy lucu la tp x tau pulak bg sesetengah org yg tak ada deria lawak….. ah ada ke deria lawak???? Lantak korang la, faham2 sendiri la apa tu deria lawak…., apa?? mau minta terangkan juga ka apa tu deria lawak….. ok.. sebenarnya deria lawak ni, mcm deria bau, deria rasa juga, klu tak ada ertinya ko kurang la satu deria ,utk mengesan korang ada deria lawak atau tak??? Cuba buat tutorial ni “ g tgk rancangan raja lawak”, bykkan d astro tu selalu ulang siaran….. bila tgk rancangan tu tp ko tak rasa lucu atau ko tak ketawa ertinya ko memang tak ada deria lawak….. ahahhahha, dulu sy pun pernah kehilangan deria lawak ni…. Sbb bg sy ada sesetengah lawak ni tak lucu pun jd sy tak la ketawa, tp bila org sebelah kita ketawa terbahak2…. Korang rasa sapa yg gila ko ke @ org sebelah ko????? ahahha sudah la jauh sudah menyimpang ni cerita….. smpi sy tiada idea sudah mau tulis cerita lucu sy….. smpi sini jak la lg pun BOS da dtg, nanti kita smbung d entry yg lain ok……. tu la sapa suruh korang suruh cerita pasal DERIA LAWAK…..

jgn pulak kamu jd mcm gambar di bawah ni, org lain semua tgk bersedih, ko sendiri jak yg ketawa.... tu ertinya deria lawak da melebihi batas.... ko bo masuk tanjung rambutan...... ah, tanjung rambutan pun x tau dmn???? aku pun x tau dmn cari sendiri jgn malas.....

Nuffnang

Jom Share BLOG dsini