Nuffnang

Facebook

SaYA LucKY

akum....
apa kabar??? sy dsni alhamdulila sihat, harap2 kamu d dsana pun sihat2.... ahahha buat lawak pulak mcm tulis surat.... sebenarnya sy rindu sgt nak tulis blog utk kongsi cerita2 dcni.... cuma sy tak byk ms ehehehhe, kadang2 byk ms tp tak ada idea nak tulis apa..... kebelakangan ni sy sibuk sikit..... sebenarnya sy pun x tau apa yg sy sibukkan tp yg penting lebih kepada menyibuk la sbb tu buzy sgt ahahahha...... sebelum sy bcerita pnjng lebar lg, sy nak ucap tahniah kpd my cousin (DYG NURLIANA AMIERAH) "sori ah klu tsalah eja nama" yg br melansungkan pertunangan 20/11/10 dgn tunangnya yg aku sendiri pun kurang pasti namanya "SHAM" tahniah ah.... sori la tak dpt nak p....... ok now NOVEMBER da dtg, sekarang sibuk memenuhi undangan perkahwinan, karang klu tak pi, lain kali org tak jemput lg, kurang la mkn free... ehhhh... insyaAllah semua undangan akan sy penuhi.... cerita pasal mkn kan.... br sy teringat, br2 ni sy g Dinner.... tp bkn dgn c dia tp dgn rakan2 sekerja.... klu pasal mkn jak.... jarang la ketinggalan mesti dtg, dtambah lg dgn adanya LUCKY DRAW, sapa2 yg bertuah dpt la hadiah..... akhirnya aku bertuah juga mlm tu dpt lucky draw... ehehhe tahniah juga kpd pemenang2 yg bertuah pd mlm tu.... entry kali ni mcm entry ucapan tahniah pulakkan..... ah sudah la, smpi dsini jakla, nanti byk pulak lg ucapan tahniah dr aku.... sy cau dulu.... akum...

ni la cousin aku yg btunang tu.... tahniah ya....

ni pulak persembahan dr artis satu dlm sejuta... sapa x kenal "Esther"


ni antara persembahan yg memukau pd mlm tu.... persembahan yg lain2 tu, bkn x memukau... sbb sy x faham apa yg mereka persembahkan tu pasal x memukau....


ni pulak hadiah lucky draw yg aku dpt.... ahahha cuak.... bestkan klu dpt HP ni, tp syg nya sy hanya dpt VOUCHER KFC RM100, syukur alhamdulilah LUCKY juga sy mlm tu kan...


ni gelagat2 pd mlm tu akak sebelah aku ni menang washing mesin......


akak ni pulak menang kipas pun jadi la.... ehheheh




No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Jom Share BLOG dsini