Nuffnang

Facebook

Selamat Bersahur & Berpuasa...

Assalamualaikum,

apa kabar kamu semua, sihat???.... jgn manja sangat bila masuk bulan ramadhan jak terus gastrik la, apa la... mcm2 hal... selagi mampu berpuasa tu puasa jgn tinggal... tapi klu da tak boleh tahan (sakit) sila kan la buka puasa... tapi jgn lupa ganti tau....

ok jom kita sama2 niat puasa sebulan... 


Sebelum terlupa, aku mohon maaf pada korang yg baca blog ni.... buat rakan2 FB pun mcm tu jg, buat sedara mara, dan semua yg mengenali diri ini... (chewah ayat poyo sgt) andainya bahasa aku dlm blog ni... kasar, menyinggung perasaab korang, tersentuh emosi kamu.... aku mohon maaf... aku jg manusia biasa yg tidak sempurna... maafkan aku tau... aku pun da maafkan kamu semua.

syaitan semua da kena penjara, so mari kita raikannya selama sebulan.... bersihkan hati nurani kita... banyak2kan beramal... okla tu jer buat masa ni 

thank you baca blog ni... assalamualaikum.

Nuffnang

Jom Share BLOG dsini