Nuffnang

Facebook

bukan TAHAN..... tp DAPAT....

akum.... hari ni mood sy baik sgt2.... amcm kamu semua ok ka??? tgh duduk diam2 ni sy teringat sesuatu.... tp x tau mau ckp sm sapa.... oleh tu aku pun tulis la d Blog ni..... setiap org mesti ada keburukan dan kebaikkan masing2 kan.... kebaikkan mesti semua org dpt terima kan.... amcm pulak dgn keburukan???? keburukan x semua dpt org dpt terima..... mcmana dgn pasangan kamu dpt ka mereka TAHAN dgn keburukan kamu.... ni la masa bcinta bo la ckp..... "I dpt terima semua keburukan U, ngapa U tak dpt terima keburukan I????" ni selalu dialog ni dlm Drama kan...... klu da ayat mcm ni keluar dr pasangan kamu jgn la kamu teruskan perhubungan tu.... mungkin sekarang kamu bo tahan, akan datang sapa yg tau??? kan.... harapan kita sgt besar agar pasangan kita dpt TAHAN dgn keburukan kita malah bukan sekadar TAHAN, agar DAPAT menerima keburukan kita kan.... oleh tu sama2 la kita memperbaiki diri kita agar pasangan kita senang dgn setiap tingkahlaku kita..... yg buruk tu semua dtg dr kita.... semoga Allah sentiasa memberkati kita dlm apa juga yg kita lakukan.... Amin..... oleh itu renung2kan dan selamat beramal.....

Nuffnang

Jom Share BLOG dsini