Nuffnang

Facebook

mau sedekah baju kurung..........

kemarin hari isnin 12/07/2010.... semua pekerja Sabah Ports HQ dpt baju (uniform)....aku pun tergolong dlm staff HQ, jd dpt la uniform..... warna biru (baju) & hitam (seluar)..... da cuci baju ni semlm apa lg... pagi ni semua pakai uniform....mula2 rasa janggal juga....tp apa kan daya, mesti pakai juga.....cantik tu cantik....tp bila da semua org pakai baju yg sm rasa lain pulak, lepas tu bila pakai ni rasa tak selesa...almaklum je la kan, kain baju ni baru lg.....apa2pun hapi dpt pakai uniform ramai2....... da pakai uniform ni, teringat pulak kat baju kurung yg selalu d pakai tu..... apa nak buat ya dgn baju yg banyak2 d umah tu.....sy da ambik keputusan mau sdekahkan jak baju kurung dumah tu, kepada org yg lebih memerlukan...... nampaknya lepas ni jarang la pakai baju kurung.......


ni la warna uniform br tu, tp sori la x nampak semua, ni pun terpaksa ambik gambar sendiri, sbb tukang ambik gambar tgh tidur......


ni antara baju kurung yg mau dsedekah.....ni br sikit klu dibandingkan dgn almari my mom...lg banyak dia punya baju....

Nuffnang

Jom Share BLOG dsini