Nuffnang

Facebook

Selamat Tinggal Game.....


Assalamualaikum….. hai hoy… apa kabar semua? Hari ni saya rajin untuk update blog ni…. terima kasih buat semua yg setia menanti update dari saya… now sy nak bgtau sikit ok sekarang… dtmpt sy bekerja ni…. sibuk dgn aktiviti sukan setiap bulan ada saja sukan yg diadakan…. So smpi la ms nya dlm bulan April ni sukan kegemaran saya akan diadakan (Bola Jaring)…. jadi sesi latihan pun bermula…. sebelum jauh lagi saya bercerita…. Utk pengetahuan semua, sy paling suka main game ni, dr zaman sekolah lg sy main game ni, dgn memegang gelaran GS terbaik (WAH…) membuatkan sy suka main game ni….. tanya la kawan2 sekolah yg seangkatan dgn sy… memang diaorg tau la kehebatan sy tu…. Hehehe, tp mungkin itu dulu, waktu d zaman sekolah…. Sekarang…. Hanya tuhan yg tahu…. baru sesi latihan di hari pertama saya merasakan saya perlu tarik diri dari team ni…. bukan masalah dr team ni tetapi…. Juruhlatihnya yg inginkan komitmen sepanjang latihan & kejayaan semasa perlawanan…. Demi tidak mengecewakan mana2 pihak…. Sy mengundurkan diri dr bermain game ni….. rasanya sy perlu cari team lain…. Utk bermain atas dasar suka2…. Sungguh sedih rsnya, tp inila keputusan sy. Buat kawan2 yg lain sy memohon maaf di atas keputusan yg sy ambil…. sy akan sentiasa mendoakan kejayaan kamu. Habis cerita pasal netball…. kesimpulan yg sy dpt simpulkan disini : klu mau mgajar ayam terbang seperti burung…. ajar la dgn penuh kesabaran…. bukan mgajar mcm kau saja yang pandai….. FAHAM ka??? Aku pun x faham sebenarnya yg penting…. ahahah. Klu bidang sukan da tak bo join…. Aku join dlm bidang penulisan la…. Eehhehe, harap2 penulisan sy nanti akan dpt dterbitkan….. okla sampai disini saja buat tatapan kita…. Gambar dibawah adalah gambar kenangan masa aku main netball last year 2010….. selamat tinggal game…..


HQ STAR



HQ STAR + SDKN, LD, Twu team

No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Jom Share BLOG dsini