Nuffnang

Facebook

S Darab 3

S darap 3 = Semoga Semuanya Selamat..... Tepat jam12 tgh mlm semalam da masuk 01 Mei 2011, hari ni adalah hari istimewa bagi kami sekeluarga…. bukan hari pekerja tapi hari Lahir seseorang yang PALING istimewa dalam hidup kami…. SElaMaT HAri laHIR MUMMY….. hari ni hari lahir my mum….. KU Panjatkan Doa…. Semoga mummy dipanjangkan Umur, dimurahkan rezeki, dan sentiasa dalam lindungan & diberkati NYA… AMIN…. Di bawah ni Video Khas yg untuk Mummy…. Video ni ada 2versi…. Versi pertama saya da upload d FB, Video dibawah ni Versi Kedua ok….. selamat menonton….. harap2 mummy hapi tgk this video…. Wlaupun kami jauh…. Namun mummy tetap dalam ingatan…. Hapi Birthday Nenek Mummy….


Nadrah....

Berkat hari lahir my mummy…. hari ni juga merupakan hari ulang tahun my blog pajeet82.blogspot.com SELamat Ulang Tahun buat My BLOG…. tiada apa2 yang saya harapkan untuk blog saya ni, cuma dikesempatan ni, saya ingin memohon maaf sekirannya ada penulisan saya yg kurang disenangi oleh pembaca blog ni….. ampun maaf dipinta….. (mcm hari raya pulak kan)

untuk pengetahuan semua… sebelum ni blog saya hanya dibaca oleh semua ahli keluarga yg terdekat & rakan2 blogger yg terdekat & rakan terdekat sahaja..... sebab takut ada yg tersinggung dgn kata2 saya dlm blog ni…. tapi Sempena ulang tahun BLOG ni….. bermula dr hari ni…. Blog ni bo di baca oleh semua pembaca seluruh dunia…. InsyaAllah saya akan memberikan yang terbaik buat blog ni…

Terima kasih atas sokongan Pembaca2 blog ni…. kepada blogger2 besar yg selalu support my blog terima kasih banyak2…. Ok la saya nak cau dulu….. Sebelum tu, Selamat Hari Pekerja untuk semua…. Nikmati la cuti ni dengan aktivit yg bermanfaat ok…. Assalamualaikum……



Selamat Hari Lahir Mummy....


No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Jom Share BLOG dsini