Nuffnang

Facebook

ada apa dgn hari Valentine.....



akum uolll..... hari ni da berapa haribulan ya??? tengok kalender cepat....... ada 6 hari lagi kita nak myambut....... Valentine day..... eh salah..... bukan valentine la.... MAULIDUR RASUL.... atau lebih dkenali dgn Maulud Nabi (selamat hari lahir buat Nabi junjungan kita 12 rabiulawal tahun gajah) korang ingat ke sejarah ni..... nak ckp sikit la.... org di dunia ni kadang2 leka termasuk juga la aku..... hari lahir CT nurhaliza kamu ingat.... hari lahir NABI???... masyaAllah yg sedihnya tu ada yg mnganggap Maulud Nabi ni tak ubah mcm PUBLIC HOLIDAY, tau nya cuti jak la..... ingat la ni sejarah ISLAM..... bo google sejarah islam d internet ni, bc apa yg korang patut buat ms Maulud Nabi ni..... buat persediaan dr sekarang..... jgn marah ok..... aku ckp ni pun utk diri aku sendiri..... semoga kita semua d rahmati... pasal hari Valentine yg korang nak sambut tu lu fikir la sendiri.....


Nuffnang

Jom Share BLOG dsini