Nuffnang

Facebook

Doakan aku.........

mlm ni sunyi sgt2 diluar pun hujan.... bila sunyi2 mcm ni... teringatkan pd yg sudah tiada, pd yg x pernah wujud..... sedih sgt2.... airmata pun x bo bhenti.... (Ya Allah, tabahkan hati hambamu.... kuatkan imanku bg menempuh semua ujian yg ko berikan pada ku, sesungguhnya rasa syukurku pdmu dengan apa yg ko berikan belum cukup utk memberikan aku kekuatan..... Ya Allah lindungi hambamu, sesungguhnya Engkau mengetahui apa yg aku inginkan...... berikan aku kekuatan... amin)setiap manusia tu ada kelemahannya termasuk juga la aku, aku redha dengan semua yg dtakdirkan utkku... kadang2 pernah terlintas juga dfikiran, ngapa aku diduga sebegini... ngapa aku??? siapa la aku utk mempertikaikan semua tu, kita hanya mampu berdoa, merancang dan hanya tuhan yg mengetahui segalanya.... harap semua ni ada hikmahnya... aku berharap kesedihanku dpt drasai oleh semua yg membaca blog ni.... doakan aku.... Amin.... Selamat malam........

No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Jom Share BLOG dsini